Pentru că aBeauty Clinique nu ar exista fără Ștefan Popa, fondatorul acestui brand de succes ce a luat amploare în toată țara, vă invităm să îl cunoașteți atât pe el, cât și începutul acestei clinici de estetică PREMIUM. Site-ul Business Leaders vă pune la dispoziție un interviu inedit, o discuție interesantă despre antreprenoriat, cum trebuie înțeleasă piața premium, comportamentul clienților și de ce este important să nu fie scăpat din vedere avantajul competitiv.
Ștefan Popa
„Oamenii cu bani nu-și schimbă comportamentul nici în situații de criză, de aceea mi-am dorit să mă adresez pieței premium.“
Absolvent de automatică și calculatoare, cu două afaceri în IT și GSM, Ștefan Popa a schimbat în urmă cu zece ani domeniul de activitate și a pus bazele unei rețele de clinici în industria beauty, dorindu-și să atingă excelența într-un business pe care criza nu îl poate afecta. Experiența în afaceri, o arhitectură bine definită și două direcții clare l-au ajutat să scaleze businessul la nivel național.
Citește articolul integral AICI iar interviul video se poate găsi atât în articol, cât și pe YouTube.